sâmbătă, 30 iunie 2012

Top 30 Romantic Forum Editia 26 2012

Iata si clasamentul nostru, pus la punct cu toate cele..

1. Moody Blues Nights in White Satin
2. Jean- François Maurice & Maryse La Rencontre
3. Dan Spataru Te asteapta un om
4. Chris Rea Looking for the summer
5. Reamonn Supergirl
6. Fancy Flames of Love
7. Bruce Springsteen I wish I were blind
8. Jim Diamond I should have known better
9. Elton John & Blue Sorry seems to be the hardest word
10. Umberto Tozzi Ti Amo
11. Tom Jones You're My World
12. Andy Gibb & Olivia Newton-John Rest Your Love On Me
13. ABBA Fernando
14. Colbie Caillat Falling for you
15. Foreigner I want to know what love is
16. Gerard Joling Spanish heart
17. Regina Belle If I Could
18. Shakin' Stevens Because I Love You
19. F.R. David Words
20. Ten Sharp You
21. Amedeo Minghi Ricordi del Cuore
22. Rednex Hold Me For A While
23. Ali Campbell Out from Under
24. Al Bano & Romina Power Liberta
25. Shirley Bassey The way a woman loves
26. Righteous Brothers Unchained Melody
27. The Mavericks O, What A Thrill
28. Celine Dion That's The Way It Is
29. U2 With or Without You
30. Tammy Wynette Stand By Your Man

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu