sâmbătă, 9 iunie 2012

Top 30 Romantic Forum Editia 23 2012

Iata si clasamentul nostru actualizat, VEZI toate schimbarile din Top:


1. Elton John & Blue Sorry seems to be the hardest word
2. Reamonn Supergirl
3. Andy Gibb & Olivia Newton-John Rest Your Love On Me
4. Umberto Tozzi Ti Amo
5. Bruce Springsteen I wish I were blind
6. Tom Jones You're My World
7. Chris Rea Looking for the summer
8. Foreigner I want to know what love is
9. Shakin' Stevens Because I Love You
10. ABBA Fernando
11. Shirley Bassey The way a woman loves
12. Ten Sharp You
13. F.R. David Words
14. Amedeo Minghi Ricordi del Cuore
15. Gerard Joling Spanish heart
16. Rednex Hold Me For A While
17. Ali Campbell Out from Under
18. Tammy Wynette Stand By Your Man
19. The Mavericks O, What A Thrill
20. Righteous Brothers Unchained Melody
21. Celine Dion That's The Way It Is
22. Al Bano & Romina Power Liberta
23. U2 With or Without You
24. Chris de Burgh A women's heart
25. The Cats One way wind
26. BZN Dance, Dance
27. Julio Iglesias Abrazame
28. Ronan Keating If Tomorrow never comes
29. Frankie Valli Can't take my eyes off you
30. Martika Love thy will be done

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu