sâmbătă, 23 iunie 2012

Top 30 Romantic Forum Editia 25 2012

Si...iata clasamentul complet al acestei zile calduroase de iunie -

1. Jean- François Maurice & Maryse La Rencontre
2. Moody Blues Nights in White Satin
3. Dan Spataru Te asteapta un om
4. Jim Diamond I should have known better
5. Reamonn Supergirl
6. Fancy Flames of Love
7. Chris Rea Looking for the summer
8. Elton John & Blue Sorry seems to be the hardest word
9. Tom Jones You're My World
10. Bruce Springsteen I wish I were blind
11. Andy Gibb & Olivia Newton-John Rest Your Love On Me
12. Colbie Caillat Falling for you
13. Umberto Tozzi Ti Amo
14. ABBA Fernando
15. Foreigner I want to know what love is
16. F.R. David Words
17. Shakin' Stevens Because I Love You
18. Regina Belle If I Could
19. Gerard Joling Spanish heart
20. Amedeo Minghi Ricordi del Cuore
21. Ten Sharp You
22. Ali Campbell Out from Under
23. Al Bano & Romina Power Liberta
24. Rednex Hold Me For A While
25. Shirley Bassey The way a woman loves
26. The Mavericks O, What A Thrill
27. Celine Dion That's The Way It Is
28. U2 With or Without You
29. Tammy Wynette Stand By Your Man
30. Righteous Brothers Unchained Melody

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu