sâmbătă, 13 aprilie 2013

Top 30 Romantic Forum Editia 15 2013

Iata povestea editiei 15:

1. Westlife Soledad
2. Bryan Adams Everything I Do, I Do It For You
3. Restless Heart Tell me what you dream
4. Triggerfinger I Follow Rivers
5. Chris Norman & Nino De Angelo Everytime I Close My Eyes
6. INXS Beautiful girl
7. The Boss Hoss feat Nena L.O.V.E
8. Erasure Love to hate you
9. Eric Carmen Hungry eyes
10. Beth Orton Anywhere
11. Michael Learns to Rock Someday, Someway
12. Peter Sarstedt Where Do You Go To (My Lovely)
13. Randy Wanwarmer Just when I needed you most
14. Adrian Gurvitz Classic
15. Joe Dassin Dans les yeux d'Emilie
16. Robbie Williams She's the One
17. Benjamin Orr Stay the night
18. Gabin & Mia Cooper Lost and found
19. ABBA The Day Before You Came
20. Bruce Springsteen The river
21. 10 CC I'm not in love
22. Bonfire You Make Me Feel
23. Blue System You are lying
24. Mike Oldfield feat Bonnie Tyler Islands
25. Julio Iglesias O me quieres, o me dejas
26. Barbra Streisand & Bryan Adams I finally found someone
27. Simon and Garfunkel Bridge over troubled water
28. Frankie goes to Hollywood The Power of Love
29. Ray Charles Hit the road Jack
30. Goombay Dance Band Thousand Pieces

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu