sâmbătă, 19 mai 2012

Top 30 Romantic Forum Editia 20 2012

Si iata intr-adevar care este ordinea celor 30 de piese romantice in editia curenta:

1. Foreigner I want to know what love is
2. ABBA Fernando
3. Chris Rea Looking for the summer
4. Ten Sharp You
5. Bruce Springsteen I wish I were blind
6. Ali Campbell Out from Under
7. F.R. David Words
8. Rednex Hold Me For A While
9. Righteous Brothers Unchained Melody
10. The Cats One way wind
11. Celine Dion That's The Way It Is
12. Gerard Joling Spanish heart
13. Amedeo Minghi Ricordi del Cuore
14. U2 With or Without You
15. Frankie Valli Can't take my eyes off you
16. Chris de Burgh A women's heart
17. BZN Dance, Dance
18. Julio Iglesias Abrazame
19. Ronan Keating If Tomorrow never comes
20. Al Bano & Romina Power Liberta
21. The Mavericks O, What A Thrill
22. Linda de Suza Toi mon amour cache
23. Joe Esposito Lady, lady, lady
24. Rodney Crowell What Kind of Love
25. Gigliola Cinquetti La spagnola
26. Michael Bubble Save the last dance for me
27. Barbra Streisand Memory
28. James Ingram I Don't Have the Heart
29. Nino D'Angelo Chiara
30. Reammon Tonight

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu