sâmbătă, 12 mai 2012

Top 30 Romantic Forum Editia 19 2012

Iata cum arata Topul de azi, mari surprize, mari bombe, asa arata ierarhia:

1. Foreigner I want to know what love is
2. Chris Rea Looking for the summer
3. ABBA Fernando
4. Ten Sharp You
5. Bruce Springsteen I wish I were blind
6. Ali Campbell Out from Under
7. Rednex Hold Me For A While
8. The Cats One way wind
9. U2 With or Without You
10. F.R. David Words
11. Celine Dion That's The Way It Is
12. Righteous Brothers Unchained Melody
13. Frankie Valli Can't take my eyes off you
14. Gerard Joling Spanish heart
15. Gigliola Cinquetti La spagnola
16. Julio Iglesias Abrazame
17. BZN Dance, Dance
18. Chris de Burgh A women's heart
19. Amedeo Minghi Ricordi del Cuore
20. Joe Esposito Lady, lady, lady
21. Ronan Keating If Tomorrow never comes
22. Rodney Crowell What Kind of Love
23. Al Bano & Romina Power Liberta
24. James Ingram I Don't Have the Heart
25. Barbra Streisand Memory
26. Nino D'Angelo Chiara
27. The Mavericks O, What A Thrill
28. Reammon Tonight
29. Michael Bubble Save the last dance for me
30. Linda de Suza Toi mon amour cache

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu