sâmbătă, 18 mai 2013

Top 30 Romantic Forum Editia 20 2013

Iata povestea editiei aniversare 20:

1. Whitesnake Is this love
2. Jean Francois Maurice Maeva
3. Stevie Wonder I just called to say I love you
4. Patrizio Buanne Amore scusami
5. Eric Carmen Hungry eyes
6. Chris Norman Without your love
7. Michael Learns to Rock Someday, Someway
8. Chris Norman & Nino De Angelo Everytime I Close My Eyes
9. Barry Manilow Mandy
10. Oscar Harris & Humphrey Campbell I'm still in love
11. The Kelly Family Fell In Love With An Alien
12. Shakin' Stevens Give me your heart tonight
13. 3 Doors Down Here without you
14. Enrico Macias Paris tu m'a pris dans te bras
15. Adrian Gurvitz Classic
16. Bryan Adams Everything I Do, I Do It For You
17. Andy Burrows Hometown
18. Charles Aznavour & Bryan Ferry She
19. Elton John Blue Eyes
20. Triggerfinger I Follow Rivers
21. Restless Heart Tell me what you dream
22. Westlife Soledad
23. Angela Carrasco No lo cambio por nada
24. Robbie Williams She's the One
25. Michael Buble & Bee Gees How Can You Mend A Broken Heart
26. INXS Beautiful girl
27. Benjamin Orr Stay the night
28. Celine Dion & Peabo Bryson Beauty And The Beast
29. Howard Carpendale Hello again
30. Joe Dassin Dans les yeux d'Emilie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu