sâmbătă, 22 martie 2014

Top 30 Romantic Forum Editia 12 2014


Si chiar acum vom sti ce s-a intamplat in Top:

1. Jim Brickman Feat. Adam Crossley     Beautiful world
2. Queen     I want it all
3. Suzy Bogguss     Cross My Broken Heart
4. Pretenders     I'll stand by you
5. Robert Plant     Sea Of Love
6. The Zombies     Time Of The Season
7. Alison Moyet     Invisible
8. Chris Rea     I Just Wanna Be With You
9. Piet Veerman     Call me
10. The Corrs     Breathless
11. Michael Buble     Close your eyes
12. Julio Iglesias     Por un poco de tu amor
13. Elton John     Blessed
14. Josh Turner     Loving you on my mind
15. Steve Holy     Just A Kiss
16. Celine Dion     I surrender
17. Gheorghe Gheorghiu     Ce frumosi sunt ochii tai
18. UB40     Blue Eyes Crying In The Rain
19. Dire Straits     Ticket to heaven
20. Engelbert Humperdinck     Magic night
21. Scorpions     Still Loving You
22. Eric Clapton     Layla
23. Uriah Heep     Lady in black
24. Dido     White Flag
25. Leonard Cohen     In my secret life
26. Nino De Angelo     Samuraj
27. Paul Carrack     If loving you is wrong, I don't want to be right
28. Paul Anka     She's my woman, she's my friend
29. Lionel Richie & Shania Twain     Endless love
30. Kenny Rogers     Through the years

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu