sâmbătă, 8 martie 2014

Top 30 Romantic Forum Editia 10 2014


Ce s-a intamplat in urma cu cateva secunde:

1. Pretenders     I'll stand by you
2. Queen     I want it all
3. Suzy Bogguss     Cross My Broken Heart
4. Jim Brickman Feat. Adam Crossley     Beautiful world
5. Piet Veerman     Call me
6. The Corrs     Breathless
7. Robert Plant     Sea Of Love
8. Alison Moyet     Invisible
9. The Zombies     Time Of The Season
10. Celine Dion     I surrender
11. Michael Buble     Close your eyes
12. Engelbert Humperdinck     Magic night
13. Chris Rea     I Just Wanna Be With You
14. Josh Turner     Loving you on my mind
15. Elton John     Blessed
16. Leonard Cohen     In my secret life
17. Dire Straits     Ticket to heaven
18. Scorpions     Still Loving You
19. Gheorghe Gheorghiu     Ce frumosi sunt ochii tai
20. Steve Holy     Just A Kiss
21. Julio Iglesias     Por un poco de tu amor
22. Kenny Rogers     Through the years
23. Paul Carrack     If loving you is wrong, I don't want to be right
24. Dido     White Flag
25. Uriah Heep     Lady in black
26. Eric Clapton     Layla
27. UB40     Blue Eyes Crying In The Rain
28. Nino De Angelo     Samuraj
29. Lionel Richie & Shania Twain     Endless love
30. Paul Anka     She's my woman, she's my friend

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu