joi, 27 februarie 2014

Top 30 Romantic Forum Editia 8 2014


Ce s-a intamplat sambata trecuta -

1. Michael Buble     Close your eyes
2. Dire Straits     Ticket to heaven
3. Leonard Cohen     In my secret life
4. Josh Turner     Loving you on my mind
5. Engelbert Humperdinck     Magic night
6. Scorpions     Still Loving You
7. Kenny Rogers     Through the years
8. Gheorghe Gheorghiu     Ce frumosi sunt ochii tai
9. Paul Carrack     If loving you is wrong, I don't want to be right
10. Lionel Richie & Shania Twain     Endless love
11. Steve Holy     Just A Kiss
12. Chris Rea     I Just Wanna Be With You
13. UB40     Blue Eyes Crying In The Rain
14. Uriah Heep     Lady in black
15. Julio Iglesias     Por un poco de tu amor
16. Elton John     Blessed
17. Dido     White Flag
18. Nino De Angelo     Samuraj
19. Eric Clapton     Layla
20. Simon & Garfunkel     El Condor Pasa
21. Zucchero & Randy Crawford     Diamante
22. Juan Luis Guerra     Tu
23. Modern Talking     One in a million
24. Bryan Adams     Do I have to say the words
25. Paul Anka     She's my woman, she's my friend
26. Leo Sayer     More Than I Can Say
27. Michael Bolton     How am I supposed to live without you
28. Francesco Napoli     Mi manchi
29. Whitney Houston     Run To You
30. Bad Boys Blue     You're a woman, I'm a man

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu