sâmbătă, 8 februarie 2014

Top 30 Romantic Forum Editia 6 2014


Ce s-a intamplat azi -

1. Scorpions Still Loving You
2. UB40 Blue Eyes Crying In The Rain
3. Zucchero & Randy Crawford Diamante
4. Simon & Garfunkel El Condor Pasa
5. Eric Clapton Layla
6. Chris Rea I Just Wanna Be With You
7. Nino De Angelo Samuraj
8. Steve Holy Just A Kiss
9. Bryan Adams Do I have to say the words
10. Uriah Heep Lady in black
11. Francesco Napoli Mi manchi
12. Dido White Flag
13. Michael Bolton How am I supposed to live without you
14. Elton John Blessed
15. Leo Sayer More Than I Can Say
16. Paul Anka She's my woman, she's my friend
17. Julio Iglesias Por un poco de tu amor
18. Whitney Houston Run To You
19. Modern Talking One in a million
20. Bad Boys Blue You're a woman, I'm a man
21. Jean Ferrat Aimer ŕ Perdre La Raison
22. Mondial Romanta fara ecou
23. Chris de Burgh Tender Hands
24. Ricchi e Poveri  Sarŕa perchč ti amo
25. The Pogues Summer in Siam
26. Carly Simon Why
27. Celine Dion & Barbara Streisand Tell Him
28. Albert West Endless Summernight
29. George Baker Selection A Night Like This
30. Texas  Maybe I

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu