sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Top 30 Romantic Forum Editia 4 2014


Povestea editiei -

1. UB40 Blue Eyes Crying In The Rain
2. Zucchero & Randy Crawford Diamante
3. Scorpions Still Loving You
4. Simon & Garfunkel El Condor Pasa
5. Eric Clapton Layla
6. Leo Sayer More Than I Can Say
7. Nino De Angelo Samuraj
8. Steve Holy Just A Kiss
9. Uriah Heep Lady in black
10. Chris Rea I Just Wanna Be With You
11. Francesco Napoli Mi manchi
12. Dido White Flag
13. Bryan Adams Do I have to say the words
14. Michael Bolton How am I supposed to live without you
15. Jean Ferrat Aimer a Perdre La Raison
16. Paul Anka She's my woman, she's my friend
17. Elton John Blessed
18. Carly Simon Why
19. Julio Iglesias Por un poco de tu amor
20. Whitney Houston Run To You
21. Bad Boys Blue You're a woman, I'm a man
22. Modern Talking One in a million
23. Mondial Romanta fara ecou
24. Celine Dion & Barbara Streisand Tell Him
25. Ricchi e Poveri Sarŕ perchč ti amo
26. Chris de Burgh Tender Hands
27. Albert West Endless Summernight
28. The Pogues Summer in Siam
29. George Baker Selection A Night Like This
30. Texas Maybe I

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu