duminică, 19 ianuarie 2014

Top 30 Romantic Forum Editia 3 2014


Ce s-a intamplat azi -

1. Eric Clapton Layla
2. Chris Rea I Just Wanna Be With You
3. Bryan Adams Do I have to say the words
4. Michael Bolton How am I supposed to live without you
5. Dido White Flag
6. Uriah Heep Lady in black
7. Elton John Blessed
8. Paul Anka She's my woman, she's my friend
9. Mondial Romanta fara ecou
10. Julio Iglesias Por un poco de tu amor
11. Whitney Houston Run To You
12. Bad Boys Blue You're a woman, I'm a man
13. Celine Dion & Barbara Streisand Tell Him
14. Albert West Endless Summernight
15. Ricchi e Poveri Sarŕ perchč ti amo
16. Modern Talking One in a million
17. Chris de Burgh Tender Hands
18. The Pogues Summer in Siam
19. Texas Maybe I
20. George Baker Selection A Night Like This
21. Eric Hutchinson Watching you watch him
22. Louis Armstrong We Have All The Time In The World
23. Alejandro Fernandez & Gloria Estefan Hoy me he vuelvo a enamorar
24. Andre Hazes Che Sara
25. Mauro Buona sera ciao ciao
26. Franck Olivier Amoureux de vous madame
27. Shirley Bassey Diamonds Are Forever
28. Sarah Brightman Scaraborough Fair
29. Lana Del Rey Summertime Sadness
30. Boy Meets Girl Waiting For A Star To Fall

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu