sâmbătă, 14 decembrie 2013

Top 100 Romantic FM 2013


Iata cel mai important moment al anului in Top Romantic FM -

1. Eric Carmen Hungry eyes
2. Michael Learns to Rock Someday, Someway
3. Whitesnake Is this love
4. Chris Norman & Nino De Angelo Everytime I Close My Eyes
5. Adrian Gurvitz Classic
6. Benjamin Orr Stay the night
7. A-ha Crying in the rain
8. ABBA The Day Before You Came
9. Bon Jovi Bed of Roses
10. Elvis Presley Always On My Mind
11. Barry Manilow Mandy
12. Bryan Adams Everything I Do, I Do It For You
13. Jean Francois Maurice Maeva
14. Roy Orbison You got it
15. Bruce Springsteen The river
16. Eagles Hotel California
17. The Kelly Family Fell In Love With An Alien
18. Phil Collins A Groovy Kind Of Love
19. Robbie Williams Feel
20. Solomon Burke Cry to me
21. Chayanne Cuidarte el alma
22. Air Supply Making Love Out Of Nothing At All
23. Seal It's a man's world
24. Joe Dassin L'Été Indien
25. Roxette It Must Have Been Love
26. INXS Beautiful girl
27. Sasha If You Believe
28. Demis Roussos Goodbye, my love, goodbye
29. Westlife Soledad
30. Lara Fabian Adagio
31. Robbie Williams She's the One
32. Restless Heart Tell me what you dream
33. Toni Braxton UnBreak My Heart
34. Shakin' Stevens Give me your heart tonight
35. Gianni Morandi In ginocchio da te
36. Stevie Wonder I just called to say I love you
37. Randy Wanwarmer Just when I needed you most
38. Alphaville Forever young
39. BZN Mon Amour
40. Rod Stewart Have I Told You Lately That I Love You
41. Faith Hill & Tim McGraw Let's Make Love
42. Triggerfinger I Follow Rivers
43. Birdy Skinny Love
44. Chicago Hard to say I m sorry
45. Rene Froger Why are you so beautiful
46. Frankie goes to Hollywood The Power of Love
47. Joe Dassin Dans les yeux d'Emilie
48. Nat King Cole When I Fall In Love
49. Sting The shape of my heart
50. Leona Lewis A Moment Like This
51. Roxette You Don't Understand Me
52. Patrizio Buanne Amore scusami
53. Chris Rea Heaven
54. Juan Pardo Cuando te enamores
55. Paul Overstreet Be mine
56. Directia 5 Am nevoie de tine
57. Whitney Houston & Enrique Iglesias Could i have this kiss forever
58. Bruce Springsteen Streets Of Philadelphia
59. Eagles No more cloudy days
60. Leonard Cohen I'm your man
61. Al Bano & Romina Power Tu soltanto tu
62. Gabin & Mia Cooper Lost and found
63. John Denver Annies song
64. Blue System You are lying
65. Gary Moore Separate ways
66. Charles Aznavour & Bryan Ferry She
67. Eros Ramazzotti Un altra te
68. Dan Spataru Saruta marea pentru mine
69. Dino Merlin Love in rewind
70. Camilo Sesto Quieres ser mi amante
71. Passenger Let Her Go
72. Simon & Garfunkel The Sound of Silence
73. George Michael Careless whisper
74. Antonio Banderas & Ana Belen No se por que te quiero
75. Everyman Wire Daisies
76. Pasarea Colibri Scrisoare de bun-ramas
77. Patrick Fiori & Jean-Jacques Goldman & Christine Ricol 4 Mots Sur Un Piano
78. Martin Stenmarck Good morning beautiful
79. Elton John Blue Eyes
80. Roy Orbison California blue
81. Toby Keith We Were In Love
82. Gigi D'Alessio Sei importante
83. Andrea Bocelli & Giorgia Vivo per lei
84. Gianni Morandi Occhi Di Ragazza
85. David Gray This year's love
86. Agnetha Faltskog Wrap your arms around me
87. Gerard Joling My Heart Needs Nothing More
88. Oscar Harris & Humphrey Campbell I'm still in love
89. The Boss Hoss feat Nena L.O.V.E
90. Robert Downey Jr & Vonda Shepard Chances Are
91. Bill Withers Ain't No Sunshine
92. Sandra In The Heat Of The Night
93. Enrico Macias Paris tu m'a pris dans te bras
94. Celine Dion & Garou Sous Le Vent
95. Piet Veerman Tears On My Pillow
96. Harry Nilsson Without You
97. John Lennon Imagine
98. Chris Norman Without your love
99. Eric Clapton Autumn Leaves
100. Maywood Be my man

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu