duminică, 11 noiembrie 2012

Top 30 Romantic Forum Editia 45 2012

Iata cum au fost aranjate cele mai bune 30 de piese romantice ale saptamanii:


1. Whitney Houston     I Have Nothing
2. The Cars     Drive
3. Demis Roussos     Maybe forever
4. Chris Rea     Looking for the summer
5. Michael Bolton     A Love so Beautiful
6. Josh Groban     You raise me up
7. Luis Miguel     Te desean
8. Chris Rea     Girl In A Sports Car
9. Julio Iglesias     Quiero
10. Mondial     De va veni la tine vantul
11. Amedeo Minghi     Ricordi del Cuore
12. Gerard Joling     Spanish heart
13. Tony Carey     Room with a view
14. Ricchi e Poveri     Come vorrei
15. BZN     Besame mucho
16. Leonard Cohen     Alexandra Leaving
17. Bon Jovi     Diamond ring
18. James Morrison & Nelly Furtado     Broken Strings
19. Bruce Springsteen     I wish I were blind
20. Moody Blues     Nights in White Satin
21. Jean- François Maurice & Maryse     La Rencontre
22. Tony Christie     Sweet September
23. Adriano Celentano     Jealousy
24. William Pitt     Such A Lonely Night
25. Marc Anthony     When I dream at night
26. Glenn Medeiros     Nothing's Gonna Change My Love for You
27. Eros Ramazzotti     Parla con Me
28. Smokie     Lay Back in the Arms of Someone
29. Margareta Paslaru     Lasa-mi Toamna Pomii Verzi
30. Hall & Oates     Kiss on my list

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu