sâmbătă, 11 august 2012

Top 30 Romantic Forum Editia 32 2012

Ce s-a intamplat azi?

1. James Blunt Simona
2. Michael Bolton A Love so Beautiful
3. Caro Emerald A Night Like This
4. Eros Ramazzotti Parla con Me
5. Moody Blues Nights in White Satin
6. Modern Talking Cheri Cheri Lady
7. Amedeo Minghi Ricordi del Cuore
8. Candy Dulfer Lily was here
9. Chris Rea Looking for the summer
10. Jean- François Maurice & Maryse La Rencontre
11. Bruce Springsteen I wish I were blind
12. Oscar Benton I Believe In Love
13. Tony Carey Room with a view
14. Bill Medley & Jennifer Warnes Time of My Life
15. Vanessa Paradis Joe le Taxi
16. Umberto Tozzi Ti Amo
17. T'pau China in your hand
18. Dalida Darla dirladada
19. Tears for fears Advise for the young at heart
20. Andy Gibb & Olivia Newton-John Rest Your Love On Me
21. Dan Spataru Te asteapta un om
22. Gerard Joling Spanish heart
23. Tom Jones You're My World
24. Reamonn Supergirl
25. Elton John & Blue Sorry seems to be the hardest word
26. Foreigner I want to know what love is
27. Colbie Caillat Falling for you
28. Fancy Flames of Love
29. Bette Midler From A Distance
30. Lana Del Rey Born to die

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu